A DHG+ egy európai viszonylatban is újdonságnak számító, az ügyvédi irodai ügyvitelt teljes körűen támogató front és back office rendszer, amely web alapú ügyfélkapus rendszerén keresztül lehetővé teszi, hogy ügyfeleink on-line követhessék ügyeik, és ügyvédi költségeik alakulását.

Az alkalmazás támogatja az alábbi főbb folyamatokat:
  • Iktatás és archiválás

    .

  • Ügyfelek, kapcsolattartók, partnerek kezelése

    .

  • Ügyek teljes körű nyilvántartása

    alapadatok, státuszok, kapcsolódó dokumentumok, levelezések, felelősök stb.

  • Feladat menedzsment

    feladatok delegálás, határidők-, státuszok követése

  • Szerződések nyilvántartása

    .

  • Ügyfél elszámolások támogatása

    számlázandó tételek, nyitott számlák, banki fizetések

  • Marketing folyamatok

    hírlevelek küldése, ügyfél szegmensek képzése, kampányok menedzselése

  • Értékesítési folyamatok támogatása

    üzleti lehetőségek követése, üzleti levelezések és találkozók követése, riportok és grafikonok

Microsoft Outlook integráció

A Teljes körű Microsoft Outlook integráció révén a rendszer minden modulja az Outlook levelező rendszerbe beépül és lehetővé teszi az egyes ügyekhez kapcsolódó levelezések, találkozók, telefonhívások automatikus archiválását.

"Felhő" alkalmazások

Az alkalmazás a „felhőben” érhető el, így hardware-ket, speciális informatikai ismereteket, és rendszergazdát sem igényel.

Akár mobil vagy tablet

Akár mobil vagy tablet készülékén keresztül is bármikor, bárhonnan elérhető rendszerünk.